Персональна сторінка Коваліва Олександера Івановича
Головна Істина Деякі роздуми А НАМ - СВОЄ РОБИТИ...
А НАМ - СВОЄ РОБИТИ... PDF Друкувати Електронна адреса
Істина - Деякі роздуми
Написав Oleksander Kovaliv   
Вівторок, 03 червня 2025 08:12

НЕПОРУШНЕ ПРАВО – НА ЗЕМЛЮ УКРАЇНИ…


 
Загарбники-терористи дозволяють собі протиправно (війною) захоплювати чужі землі (території, особливо з цінними корисними копалинами) і навіть самоправно вносити їх в сою конституцію, проте наші органи державної влади ― чогось очікують…


Аксіомою є й те, що в основі доказової бази, в міжнародних судах також, має лежати достовірна інформація про приналежність єдиному власнику ― всім громадянам України  (від народження ― до смерті, що є живими), які мають лише єдине громадянство /вимога ст. 4 КУ/ (разом Український народ) ― землі та її природних ресурсів як природних об’єктів права власності Українського народу (загальнонаціональної власності ― в міжнародно визнаних кордонах 1991 року), що конституційно є основним національним багатством і головним капіталом нації. Для цього нам потрібно мати відповідний облік і реєстрацію таких конституційно декларованих об’єктів і відповідно суб’єктів такого права власності ― в спеціальній загальнонаціональній установі (НАЦІОНАЛЬНІЙ ЗЕМЕЛЬНІЙ КОМОРІ) ― на зразок Національного Банку України.


Детальніше про непорушне право де-юре – на землю України розкрито, також в черговій науково-практичній статті «Економіко-правове проявлення декларованої власності Українського народу на основне національне багатство».

Нами доведено, що український конституційно-правовий «ДЖОКЕР» переграє де-юра і де-факто будь-які, навіть, козирні «ТУЗИ» Трампа чи путіна, оскільки жодної додаткової згоди від сусідніх республік (чи будь-кого іншого) на делімітацію і демаркацію визнаного державного кордону України (1991) не вимагалося і не вимагається дотепер, про що стверджують незаперечні відомі факти, які узагальнено в підготовленому нами інформаційному посилі — до відповідальних керівних патріотів України

Адже, нам потрібно було мати (вже з часу прийняття Конституції України) відповідний облік і реєстрацію всіх таких конституційно декларованих об’єктів і відповідно суб’єктів, котрі мають лише єдине громадянство України, ― права власності де-фактов спеціальній загальнонаціональній земельній установі ― як субстанції (основи) існування держави і подальшого конституційного розвитку УкраїниТепер треба НЕГАЙНО «тут і зараз», не очікуючи закінчення війни, лише здійснити такий облік і реєстрацію — в камеральних умовах (правовий «ДЖОКЕР») землі та її природних ресурсів як природних об’єктів загальнонаціональної абсолютної власності Українського народу ― основного національного багатства, що конституційно перебуває під особливою охороною держави — в міжнародно визнаних кордонах 1991 р.

 

Також теоретично і методологічно доведена необхідність дій «тут і зараз» через повноправне законотворення, яке базуватиметься на здобутих нами знаннях, вказує на те, що Президент України Володимир Зеленський як глава держави і гарант конституційного правопорядку та Голова Ради національної безпеки і оборони України зобов’язаний, не очікуючи закінчення війни, взяти під особистий контроль процес прискореного проявлення конституційного праваабсолютної власності Українського народу на землю та її природні ресурси, яка є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, сприяючи невідкладній реалізації таких кроків:

    1. Конституційний Суд України — якнайшвидше видає остаточне рішення (тлумачення) про сутність чинних земельних норм Основного Закону України (ст. 13 і 14) в системному зв’язку з іншими статтями Конституції, розгляд якого розпочато 19 грудня 2019 року.
    2. Рада національної безпеки і оборони України, із врахуванням рішення КСУ, — першочергово розглядає і приймає рішення «Про загальнонаціональні засади конституційних норм щодо землі та її природних ресурсів як природних об’єктів права власності Українського народу — основного національного багатства України».
    3. Верховна Рада України, на виконання і в розвиток таких рішень КСУ і РНБО, — невідкладно організовує підготовку відповідних законопроєктів (в пакеті) і першочергово розглядає та приймає їх як Закони України.


Для цього має працювати відповідна фахова група на професійній основі, — за участю авторів, яка готуватиме пакетом остаточні варіанти (в розвиток прийнятих рішень КСУ і РНБО) всіх необхідних законопроєктів, а також (дана група) відповідально й системно супроводжуватиме їх — до остаточного прийняття Парламентом України і підписання їх Президентом України.


Останнє оновлення на Середа, 15 жовтня 2025 07:58
 
© 2025 kovaliv.kiev.ua. Всі права захищено.
© 2008 Копіювання тексту без вказання лінку на орігінал - заборенено!