Розробив і пропоную новій національно свідомій і професійній владі комплексні шляхи і механізми для втілення національної регуляторної політики стосовно реалізації конституційних вимог в Україні щодо землі та її природних ресурсів - Основного національного багатства.
При цьому передбачається виправити численні наявні помилки так званої “земельної реформи”, чим дещо зачіпаються амбіції окремих вчених і політиків, які супроводжували такі реформи, а також пропонується впровадити задуми через вдповідну комплексну національну регуляторну політику. Адже вимоги Конституції України, та й здоровий глузд, беззаперечно доводять, що в питаннях землі та її природних ресурсах (основне національне багатство) заховано ключ до реального здійснення державної регуляторної політики, також, як складової – національної безпеки в Україні. До землі та її природних ресурсів мають відношення майже всі галузі народного господарства і всі громадяни України (єдина конституційна норма, яка дозволяє нам законно робити власні кроки, і не вступати в конфлікт також з міжнародними нормами та вимогами, в тому числі – СОТ та ін.). Основні штрих засад пропонованої подадьшої діяльності викладено в авторському проекті “Основні засади комплексної національної регуляторної політики з реалізації конституційних вимог в Україні щодо землі та її природних ресурсів - основного національного багатства (акцент на землях сільськогосподарського призначення)”, який опубліковано в журналі “Земельне право 2/2006” (Засади національної політики ). Ця та інші статті, які розкривають суть і шляхи подальших розумних кроків опубліковано на даному сайті в розділі "Статті".
Із даної проблематики також публікувались статті, зокрема в газеті “Урядовий кур’єр” від 18.10.2001 (Суцільна видача держактів взамін сертифікатів провокує спонтанне подрібнення землі ); 08.08.2002 (Земельна рента, або ...); 07.10.2003 (У питаннях землі та її природних ресурсів криється ключ до...); 11.03.2004 (Лише тоді ринок землі працюватиме на селянина...); (Лише тоді ринок землі працюватиме на селянина...); 15.12.2005 (У кого земля - в того влада ! ); 30.01.2007; 03.12.2009 (3 грудня 2009 - 10 років відомому Указу); 14.01.2011 (Земля - за Конституцією...). Ціна пропонованої комплексної національної регуляторної політикиВзаємоповага і реальні стосунки між органами влади та всіма власниками і користувачами землі та її природних ресурсів. Відродження почуттів власної вартості, гідності, довіри до власних сил та безпосередня участь кожного громадянина в реалізації (самореалізації) державної регуляторної політики України та одержання реальних доходів від частки в “основному національному багатстві”. Додаткове введення в економіку України капіталу, внаслідок пропонованих заходів, щорічно на загальну суму 30-50 млрд. грн. Поступове звільнення Державного бюджету від прямого фінансування галузей виробництва, які використовують землю та її природні ресурси і запровадження нових механізмів державної підтримки та стимулювання приватної ініціативи, розвитку і зростання. Виправлення допущених неузгоджень і помилок земельної та аграрної реформ. Усунення наявних проблем і протиріч, в тому числі щодо використання і охорони землі та її природних ресурсів. Передбачається, що реалізація заходів через пропонований державний інституту дозволить через два-три роки після його створення і функціонування подвоїти Державний бюджет України. - Гарантування цілісності території України, реалізація конституційних прав громадян, продовольчої безпеки та інших завдань національної безпеки тощо.
Ресурси необхідні для реалізації всіх заходів Основних засад: Необхідна воля Президента України та Верховної Ради України на реалізацію пропонованого. Кошти залучаються лише в межах визначених Державним бюджетом України на інші цілі в даних галузях, а також залучених із тіньової економіки в Україні. Ризики внаслідок прийняття та реалізації пропонованого: З’являться ризики лише для опонентів розбудови сильної правової держави і реальні перешкоди для псевдо-реформаторів і псевдо-політиків можливого негативного впливу на нову владу, яка реалізовуватиме пропоновані засади, а також унеможливлення гальмувань і надуманих перекручень в процесі реалізації пропонованого тощо. |