Персональна сторінка Коваліва Олександера Івановича
Головна Повна Нац. Комора Розум Головне: Де ?, Як ? і Що ?...
Головне: Де ?, Як ? і Що ?... PDF Друкувати Електронна адреса
Національна Комора - Розум
Написав Oleksander Kovaliv   
Середа, 07 січня 2009 20:13

Розробив і пропоную новій національно свідомій і професійній владі комплексні шляхи і механізми для втілення національної регуляторної політики

стосовно реалізації конституційних вимог в Україні щодо землі та її природних ресурсів - Основного національного багатства.

При цьому передбачається виправити численні наявні помилки так званоїземельної реформи”, чим дещо зачіпаються амбіції окремих вчених і політиків, які супроводжували такі реформи, а також пропонується впровадити задуми через вдповідну комплексну національну регуляторну політику.

Адже вимоги Конституції України, та й здоровий глузд, беззаперечно доводять, що в питаннях землі та її природних ресурсах (основне національне багатство) заховано ключ до реального здійснення державної регуляторної політики, також, як складовоїнаціональної безпеки в Україні.

До землі та її природних ресурсів мають відношення майже всі галузі народного господарства і всі громадяни України (єдина конституційна норма, яка дозволяє нам законно робити власні кроки, і не вступати в конфлікт також з міжнародними нормами та вимогами, в тому числіСОТ та ін.).

Основні штрих засад пропонованої подадьшої діяльності викладено в авторському проектіОсновні засади комплексної національної регуляторної політики з реалізації конституційних вимог в Україні щодо землі та її природних ресурсів - основного національного багатства (акцент на землях сільськогосподарського призначення)”, який опубліковано в журналіЗемельне право 2/2006” (Засади національної політики ). Ця та інші статті, які розкривають суть і шляхи подальших розумних кроків опубліковано на даному сайті в розділі "Статті".

 Із даної проблематики також публікувались статті, зокрема в газетіУрядовий курєрвід 18.10.2001 (Суцільна видача держактів взамін сертифікатів провокує спонтанне подрібнення землі ); 08.08.2002 (Земельна рента, або ...); 07.10.2003 (У питаннях землі та її природних ресурсів криється ключ до...); 11.03.2004 (Лише тоді ринок землі працюватиме на селянина...); (Лише тоді ринок землі працюватиме на селянина...); 15.12.2005 (У кого земля - в того влада ! ); 30.01.2007; 03.12.2009 (3 грудня 2009 - 10 років відомому Указу); 14.01.2011 (Земля - за Конституцією...).


Ціна пропонованої комплексної національної регуляторної політики
  • Взаємоповага і реальні стосунки між органами влади та всіма власниками і користувачами землі та її природних ресурсів.

  • Відродження почуттів власної вартості, гідності, довіри до власних сил та безпосередня участь кожного громадянина в реалізації (самореалізації) державної регуляторної політики України та одержання реальних доходів від частки восновному національному багатстві”.

  • Додаткове введення в економіку України капіталу, внаслідок пропонованих заходів, щорічно на загальну суму 30-50 млрд. грн.

  • Поступове звільнення Державного бюджету від прямого фінансування галузей виробництва, які використовують землю та її природні ресурси і запровадження нових механізмів державної підтримки та стимулювання приватної ініціативи, розвитку і зростання.

  • Виправлення допущених неузгоджень і помилок земельної та аграрної реформ. Усунення наявних проблем і протиріч, в тому числі щодо використання і охорони землі та її природних ресурсів.

  • Передбачається, що реалізація заходів через пропонований державний інституту дозволить через два-три роки після його створення і функціонування подвоїти Державний бюджет України.

  • Гарантування цілісності території України, реалізація конституційних прав громадян, продовольчої безпеки та інших завдань національної безпеки тощо.

 

Ресурси необхідні для реалізації всіх заходів Основних засад:

Необхідна воля Президента України та Верховної Ради України на реалізацію пропонованого. Кошти залучаються лише в межах визначених Державним бюджетом України на інші цілі в даних галузях, а також залучених із тіньової економіки в Україні.

 

Ризики внаслідок прийняття та реалізації пропонованого:

Зявляться ризики лише для опонентів розбудови сильної правової держави і реальні перешкоди для псевдо-реформаторів і псевдо-політиків можливого негативного впливу на нову владу, яка реалізовуватиме пропоновані засади, а також унеможливлення гальмувань і надуманих перекручень в процесі реалізації пропонованого тощо.

 

 

Останнє оновлення на Субота, 19 лютого 2011 20:58
 
© 2024 kovaliv.kiev.ua. Всі права захищено.
© 2008 Копіювання тексту без вказання лінку на орігінал - заборенено!